Waluta
PolskiEnglish
PaperCats.pl

Logowanie | Rejestracja

Twój koszyk jest pusty

Promocje !

 

Jeśli masz jakieś pytania związane ze sklepem, to większość odpowiedzi znajduje się poniżej. W przypadku pytań nietypowych, czy nieujętych tutaj lub jeśli masz jakieś wątpliwości - pisz na e-mail: [email protected]
Przewidywany czas odpowiedzi do 48 godzin.

Aby szybko zobaczyć odpowiedź - KLIKNIJ W PYTANIE !

Rejestracja, Logowanie, Zakupy - zobacz też - "JAK KUPOWAĆ ?"

Płatności
Przesyłki

 

 

Zwroty i wymiany
 

 

Różne

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dział 1 - Rejestracja, Logowanie, Zakupy - zobacz też - "JAK KUPOWAĆ ?"
 
  • Jak dokonać rejestracji ? Jak dokonać zakupu ?
Jeśli jesteś nowym użytkownikiem - przed złożeniem zamówienia musisz najpierw dokonać rejestracji, podając poprawne i kompletne dane (najlepiej sprawdź je 5 razy zanim klikniesz OK :)). Są one niezbędne do wysłania do Ciebie zamówienia oraz ewentualnego kontaktu. Rejestracja w sklepie jest darmowa i nie zobowiązuje do zakupów. Po rejestracji otrzymasz e-mail z linkiem do aktywacji konta, po kliknięciu w link będziesz miała aktywne konto. Teraz możesz już zalogowaćsię w sklepie i dokonać zakupu. Koniecznie zapoznaj się z Regulaminem sklepu. Jeżeli akceptujesz Regulamin, wybierz towar, który Cię interesuje, sprawdź wymiary (w przypadku odzieży wybierz rozmiar), dodaj go do koszyka, wybierz sposób przesyłki i formę płatności, wyślij zamówienie. Po złożeniu zamówienia otrzymasz na e-maila wiadomość z potwierdzeniem zakupu. Kolejnego szczegółowego e-maila otrzymasz po przyjęciu zamówienia do realizacji. Od tej chwili masz 10 dni na uiszczenie zapłaty (opłata za towar + koszty wysyłki). Towar wysyłany jest w ciągu 1-2 dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty na koncie PaperCats. Jeżeli wybierasz przesyłkę z zapłatą przy odbiorze - wtedy towar wysyłany jest w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. O wysyłce towaru zostaniesz poinformowany e-mailowo. Po dokonaniu zakupu można ocenić produkt dodając komentarz.
 
  • Nie wiem, jakie jest moje hasło do logowania, czy mogę je odzyskać ?
Wybierz opcję "przypomnij hasło" i postępując zgodnie z komunikatami :)

 

 
  • Chcę dokonać zakupu, ale nie wiem, jaki rozmiar mam wybrać ?
Zmierz się i porównaj swoje wymiary z tabelą rozmiarów - wybierz ten, zbliżony do Twoich wymiarów. Dobrym sposobem jest też zmierzenie swojego ubrania (np. ulubionej bluzy) i porównanie wymiarów z wymiarami artykułu oferowanego w sklepie PaperCats.pl. W sklepie podajemy szerokości ubrań ułożonych na płasko, aby uzyskać obwód wymiar należy pomnożyć przez 2. Jeśli jeszcze masz wątpliwości - nie wiesz jak się zmierzyć lub nie jesteś do końca przekonana czy dobry rozmiar wybrałaś - pisz na e-mail: [email protected] . Postaram się Ci pomóc. Pamiętaj też, że w razie zakupu złego rozmiaru - zawsze istnieje możliwość zwrotu lub wymiany.


 
  • Jak się mierzyć ?
A - obwód klatki piersiowej: miarkę poprowadzić poziomo dookoła w najszerszym miejscu na wysokości biustu,
B - obwód talii: miarkę poprowadzić poziomo dookoła w najwęższym miejscu na wysokości pasa,
C - obwód bioder: miarkę poprowadzić poziomo dookoła w najszerszym miejscu na wysokości bioder.

 
  • Tabela wymiarów sylwetki
 
  OBWÓD: XXS XS S M L XL XXL
A klatki piersiowej 76 cm 80 cm 84 cm 88 cm 92 cm 96 cm 100 cm
B talii 58 cm 62 cm 66 cm 70 cm 74 cm 78 cm 82 cm
C bioder 84 cm 88 cm 92 cm 96 cm 100 cm 104 cm 108 cm

 

 
  • Czy mogę połączyć dwa zamówienia ?
Tak, ale tylko wtedy, gdy wyszły one z jednego konta i gdy nie zostały one jeszcze zrealizowane, więc w razie czego pisz na e-mail: [email protected]

 

 

Wróć do góry

 

Dział 2 - Płatności
 
  • Jak mam zapłacić za zamówione rzeczy ?
Przy wyborze przedpłaty przelewem na konto, masz kilka możliwości uiszczenia kosztów zamówienia:
  • wpłata przelewem internetowym - przeważnie dochodzi w 1-2 dni lub nawet tego samego dnia, jeśli masz konto w ING Banku Śląskim,
  • wpłata w oddziale ING Banku Śląskiego (bank pobiera opłatę za przelew) - jeśli nie masz swojego konta, jest to najlepsza forma płatności - wpłata księgowana jest już następnego dnia,
  • płatność Pay Pal (doliczamy 4% prowizji tego pośrednika),
  • wpłata na poczcie - od przelewu pobierana jest prowizja (ok. 3,5 zł), a sam przelew potrafi iść nawet tydzień - jeśli więc zależy Ci na czasie i chcesz oszczędzić kilka zeta - poszukaj najbliższego oddziału ING Banku Śląskiego - będzie szybciej,
oraz płatności przy odbiorze:
  • wysyłka za pobraniem kurierem DPD - za towar płacisz przy odbiorze - opcję tę możesz wybrać podczas realizacji zamówienia
Wybierając płatność przy odbiorze, za towar i przesyłkę płacisz przy otrzymaniu przesyłki. Towar wysyłany jest w ciągu 1-5 dni roboczych od daty zakupu.

 

 
  • Nie mam danych potrzebnych do dokonania przelewu (nr konta, adres). Co mam zrobić ?
Co prawda dane wysyłane są automatycznie, ale zdarza się, że wiadomość utknie w spamie albo przypadkiem ją usuniesz. Wtedy pisz na e-mail: [email protected]. Prześlę Ci wszystkie informacje do przelewu. Znajdziesz je również TU.

 

 
  • Wysłałam już przelew, ale dopiero teraz przypomniało mi się, że pominęłam jakieś tam informacje w tytule przelewu, co teraz ?
W takim wypadku wystarczy szybki kontakt - wyślij maila z informacją, że tytuł wpłaty jest niekompletny - podaj datę wykonania przelewu, numer zamówienia i nazwisko. Ułatwi mi to zidentyfikowanie wpłaty, a paczka zostanie do Ciebie wysłana szybciej.


 
  • Chciałabym złożyć zamówienie teraz, ale mogłabym zapłacić w późniejszym terminie niż 10 dni, co robić ?
W takim przypadku po prostu złóż zamówienie i w komentarzu wpisz, że zapłata nastąpi z opóźnieniem, w takim, a takim terminie. Całe zamówienie zostanie wtedy przetrzymane do tego czasu i masz pewność, że nikt Ci go nie anuluje.

 

Wróć do góry

Dział 3 - Przesyłki

 

 
  • Jakie są koszty przesyłek na terenie Polski?
 
  SPOSÓB PŁATNOŚCI
KURIER DPD

Wysyłka: 1-5 dni roboczych
czas dostawy: 1-2 dni robocze.


  PRZEDPŁATA PRZELEWEM


17

  GOTÓWKA PRZY ODBIORZE


20

  PAYPAL

17
+ 4 % od wartości zakupów

 

 
  • Złożyłam zamówienie, kiedy mogę spodziewać się paczki ?
Wszystko zależy teraz od tego, jaką wybierasz formę płatności, gdzie dokonasz płatności i jaką wybierasz formę przesyłki. Poczytaj dział 2 - płatności. Paczki lub listy polecone wysyłane są w ciągu 1-5 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty lub przy przesyłkach za pobraniem (płatność przy odbiorze) w ciągu 1-5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia. O wysyłce zawsze zostaniesz poinformowana mailowo. Wszystkie paczki/listy polecone wysyłane są zawsze priorytetem. Oznacza to, że mają być dostarczone w 1-2 dni robocze od nadania. W rzeczywistości jednak czas może się wydłużyć np. z powodu nieobecności odbiorcy czy opóźnień kuriera.

 

 
  • Pieniądze wpłaciłam już kilka dni temu, dlaczego paczka jeszcze nie doszła ?
Powodów może być kilka:
  • przelew został odrzucony, ponieważ dane nie zgadzały się - sprawdź najpierw, czy wszystko wypełniłaś poprawnie - przekręcone nazwisko, czy niepoprawny numer konta i przelew nie dochodzi do skutku,
  • jeśli płaciłaś na poczcie przelew najpewniej jeszcze nie doszedł,
  • rubryka "tytułem przelewu" została źle wypełniona - nie podałaś numeru zamówienia albo nazwiska,
  • z jakiegoś nieznanego powodu przeoczyłam wpłatę - może się zdarzyć i tak. Zdarza się to bardzo rzadko, ale może. Jeśli wina leży po mojej stronie - pisz na e-mail: [email protected], na pewno jakoś się dogadamy :).
Pamiętaj, że o statusie swojego zamówienia będziesz na bieżąco informowana przez maila - spodziewaj się więc wiadomości o zaksięgowaniu wpłaty i o wysyłce. A o tym, co ile trwa czytaj w dziale 2.

 

 
  • Mijają dwa tygodnie od informacji, że paczka została wysłana, a jeszcze jej nie dostałam, co mam robić ?
Istnieje kilka innych powodów nieotrzymania przesyłki:
  • zdarza się tak, że paczkę możezostać zagubiona (bardzo rzadko, ale jest taka ewentualność). W takiej sytuacji skontaktuj się ze mną jak najszybciej - następnego dnia składam wniosek o reklamacji paczki. Jeśli paczka rzeczywiście została zagubiona i reklamacja zostanie uznana, możesz wybrać, czy wolisz zwrot kosztów, czy ponowne przesłanie zamówienia (o ile produkty są jeszcze dostępne w sklepie),
  • nie odebrałaś paczki w terminie. Podwójnie awizowana przesyłka kurierska po 7 dniach, zostaniedo mnie odesłana - w takim wypadku ponosisz dodatkowe koszty związane ze zwrotem oraz ponowną wysyłką. W takim wypadku możesz być pewna, że to ja się z Tobą skontaktuję :]

 

 
  • Czy wysyłacie paczki do klientów mieszkających po za Polską ?
Tak, w takim przypadku zmienia się jednak koszt przesyłki, w zależności od kraju, w jakim mieszkasz i wagi przesyłki. Przed złożeniem zamówienia skontaktuj się ze mną, podam Ci dokładny koszt ewentualnej przesyłki.

 

 
  • Co robić jak paczka dojdzie uszkodzona lub pusta ?
Zdarza się to baaaardzo rzadko, ale jednak się zdarza. Od razu odmów przyjęcia przesyłki i sporządź wraz z kurierem protokół szkody. Nie panikuj - skontaktuj się ze mną, otrzymasz zwrot kosztów lub zamówienie zostanie ponownie wysłane. Takie sytuacje się zdarzają firmy kurierskiej, która w takich wypadkach uznaje reklamacje - konieczny protokół szkody.

 

 
  • Paczka dotarła, ale z niekompletnym zamówieniem lub innym rozmiarem niż zamawiałam. Co robić ?
Jeśli wina leży po mojej stronie- pisz maila, na pewno uda nam się rozwiązać problem :).

Wróć do góry

Dział 4 - Zwroty i wymiany
 
  • Czy istnieje możliwość zwrotu lub wymiany towaru na inny rozmiar lub kolor ?
Oczywiście. Masz prawo do zwrotu towaru, wystarczy, że w czasie 14 dni od otrzymania towaru wyślesz na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Na zwrot towaru masz 14 dni. W takim przypadku nie są jednak zwracane koszty przesyłki do sklepu. O zamiarach zwrotu lub wymianie najlepiej wcześniej powiadom nas e-mailem. O szczegółach czytaj w regulaminie.
Zwroty i wymiana możliwe są, gdy artykuł jest w stanie niezmienionym, nie może nosić śladów użytkowania przekraczających zwykły zarząd rzeczą. W przeciwnym razie ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy.
Artykuły odsyłaj na adres sklepu: PaperCats, ul. Orzycka 12/102, 02-695 Warszawa, najlepiej za pośrednictwem Poczty Polskiej, listem poleconym lub
paczką z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT, prawidłowo wypełnionym formularzem WYMIANY (plik pdf) lub ZWROTU (plik pdf) oraz wszystkimi elementami, które posiadał on w momencie zakupu.- zachowaj też polecenie nadania. W razie zagubienia paczki dostaniesz zwrot kosztów - co jest niemożliwe przy wysyłce tańszym listem zwykłym - nie masz wtedy żadnego dowodu, że został on nadany.
Artykuły wysłane za pobraniem nie będą odbierane przez sklep Papercats.



Dział 5 - Różne
 
  • Czy mogę osobiście odebrać zakupione artykuły ?
PaperCats.pl jest sklepem internetowym, nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Nie ma możliwości odbioru osobistego.
 
  • Czy wasze ubrania mogę znaleźć w jakimś stacjonarnym sklepie ?
Nie, nasze artykuły dostępne są wyłącznie na stronie www.PaperCats.pl.

 

 
  • Jakiej firmy produkty są oferowane przez wasz sklep ?
Jesteśmy producentami wszystkich towarów dostępnych u nas w sklepie, każdy artykuł wyprodukowany przez firmę


Informacja
Copyright © 2008-2024 PaperCats. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Oprogramowanie KQS.store | Tworzenie stron internetowych : xeo-Design